viernes, 27 de junio de 2008

Més ATC's


Bé, en resposta a alguns correus que he rebut, voldria explicar sense allargar-me massa algunes cosetes més sobre els intercanvis d'ATC's.

Com fer que quedin rígides?
Per poder cosir, brodar, enganxar i manipular la superfície de les atc's s'hi ha de planxar una fliselina de roba gruixuda, entretela de modista de la que s'utilitza per colls i punys o qualsevol altra suport que permeti cosir per damunt. Un cop acabada, al darrere s'hi posa una cartolina on hi podeu escriure toootes les dades.

Què fer per apuntar-se a la llista?
Doncs enviar-me un correu electrònic o deixar un comentari en aquest blog dient que hi esteu interessats/interessades.

Com funciona la llista d'intercanvis?
Mooolt fàcil, trieu un nom de la llista i li envieu correu preguntant si vol fer un canvi amb vosaltres.
Un cop us haureu inscrit, rebreu la llista completa per e-mail (així com totes les actualitzacions que es van fent cada cop que algú s'hi apunta). Realment la primera vegada no haureu de fer res més, perquè algú de la llista us enviarà un missatge preguntant si voleu intercanviar. Si contesteu que sí, es fa l'enviament de l'ATC respectivament i quan l'haureu rebuda, només heu de notificar-ho a la persona que us l'ha enviat. D'aquesta manera ens assegurem que l'intercanvi s'ha completat i no s'ha perdut cap carta!!!Després d'això ja podeu iniciar una altra "conversa" amb una altra persona de la llista.....i ja no parareu mai més!!!!


Perquè s'ha de contactar d'una en una?
És important demanar canvi cada vegada a cada persona, ja que, encara que hi estem inscrites, sempre hi pot haver una temporada de feina en la que no us vagi bé fer les ATC's i també per assegurar-nos que la persona amb qui volem canviar està disponible i no de vacances.....

Bien en respuesta a algunos correos que he recibido, aqui tenéis unas cuantas respuestas sobre los intercambios de ATC's, espero que nadie se aburra.....je...je

Cómo hacer que queden rígidas?
Para poder coser, bordar, pegar y manipular la superfície de la tarjeta hay que ponerle una base de fiselina, entretela de modista de la que se una para cuellos y puños o qualquier otro soporte que permita coser por encima. Al finalizar la ATC hay que pegar detrás una cartulina dónde se pueden escribir todos los datos.

Qué hacer para apuntarse a la lista?
Pues la cosa es bastante fácil, me podéis escribir un correo electrónico o bien dejar un comentario en este blog diciendo que os interesa participar en los intercambios.

Cómo funcionan los intercambios?
En realidad el funcionamiento de los intercambios es tan fácil como esto: escoger una persona de la lista y mandarle un e-mail diciéndole si quiere hacer un cambio con vosotras.
Una vez os hayais inscrito, recibiréis por e-mail una copia de la lista completa (y también todas las actualizaciones cada vez que se apunta alguien más). A partir de aqui, probablemente recibiréis la "invitación" de una de los miembros más antiguos de las lista que os pedirá si quereis intercambiar, y si respondéis que sí, ya sólo tenéis que mandaros la ATC mutuamente!!! Cuando recibáis la carta es muy importante mandar un correo a la persona que os la envia, así nos aseguramos que todas la hemos recibido y ninguna carta se ha perdido.Una vez empezado ya no podréis parar....
Porqué contactar una persona cada vez?
Aunque se esté inscrito en la lista, siempre puede haber una temporada en que no se tienen ATC para cambiar ni tiempo para hacerlas, además así nos aseguramos que la persona con quien queremos cambiar está en casa y no de vacaciones.....

Aquesta és una sèrie de 4 cartes que vaig fer a partir d'una postal amb una imatge antiga que em va encantar!!! Per mi va ser la primera experiència de retoc amb l'ordinador. Primer vaig retocar la imatge amb el photoshop de 4 maneres diferents, les vaig imprimir sobre seda i després les vaig brodar amb cintes de seda i fils metal·litzats. I aquí teniu el resultat:

Esta serie de 4 atc's fué mi primera experiencia de retoque con ordenador. Utilicé una postal antigua que me gustaba mucho y después de hacer los retoques de 4 maneras distintas las imprimí sobre seda. Por último hice los bordados con cintas de seda y también hilos metalizados.



5 comentarios:

Lupe Z Lluch dijo...

Hola!!anda ella des d'el març que té blog i jo encara no ho sabia!!!!
Sempre fas preciositats pero en estes noves cares ens has entusiasmat!...Només pugue les vull fer!!!
MOLTS,MOLTS BESITOS.
LUPE DE VINARÒS.

Ana dijo...

Hola,Nuria!! lo primero decirte que desconocia tu blog, pero sabia de ti por otras blogueras que han acudido a tus clases,y me siento muy halagada de que una profesora reconocida como tu, deje un comentario en mi cutre-blog,como yo lo llamo,asi que un millon de gracias, y entrare en este rincon a visitarte a menudo, porque seguro que vale la pena! un saludo Ana

Noemi dijo...

Hola Nuria, soc jo la Noemi, m'agradaria fer aquet intercanvi d'atc.Que com han anat les vacances espero que molt be, tinc molte ganes de veuret ja, bueno ja parlarem molts petons.

Graciela dijo...

HOLA NURIA, QUE LINDAS COSAS HAY EN TU BLOG,TE CUENTO QUE SOY BASTANTE NUEVITA EN ESTO Y MIRO MUCHO POR LA NET , PERO TE ASEGURO QUE ENTRARE SEGUIDO AQUI, JAJA.
UNA PREGUNTA, LO DE USAR LA COMPU PARA IMPRIMIR EN SEDA COMO SE HACE?, NO TENGO NI IDEA, ES MUY DIFICIL? GRACIAS, POR LA MOLESTIA Y TE MANDO UN BESO ENORME.
ME LLAMO GRACIELA FERRARI Y
SOY DE CORDOBA ARGENTINA, Y MI MAIL ES gracielarte@gmail.com

MARIA CRISTINA dijo...

Hola Nuria!!!
Hace muy poquito descubrí esto de las ATC, con tus explicaciones comprendí el desarrollo de la técnica.
Gracias por compartir.
Un abrazo desde Tandil, Argentina